Bevakning som popup?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Bevakning som popup?
Re: Bevakning som popup?
Kod: Markera allt
<!-- IF S_DISPLAY_PM --> (<a href="{U_PRIVATEMSGS}">{PRIVATE_MESSAGE_INFO}</a>)<!-- ENDIF -->Ser den här tråden som en modd och flyttar den
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
När jag bevakar en trdå får jag ett mail med en länk. Men jag skulle föredra en popup liknande det som man kan få om man fått PM.
I overall_footer.html finns den här informationen som visas i kodfönstret nedanför
Om man lägger exempelvis <!-- IF S_WATCHING_FORUM --> vad göra <!-- ENDIF --> i exempelvis overall_header.html... och samma sak för <!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->
Mer förslag?
Kod: Markera allt
<!-- IF S_WATCH_FORUM_LINK --><li <!-- IF S_WATCHING_FORUM -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{S_WATCH_FORUM_LINK}" title="{S_WATCH_FORUM_TITLE}">{S_WATCH_FORUM_TITLE}</a></li><!-- ENDIF -->
<!-- IF U_WATCH_TOPIC --><li <!-- IF S_WATCHING_TOPIC -->class="icon-unsubscribe"<!-- ELSE -->class="icon-subscribe"<!-- ENDIF -->><a href="{U_WATCH_TOPIC}" title="{L_WATCH_TOPIC}">{L_WATCH_TOPIC}</a></li><!-- ENDIF -->Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!