När vaknar ni?
Moderator: Moderatorgrupp
När vaknar ni?
Det är trevligt att få läsa trådar ostörd på morgonen, men får också en fundering..., när vaknar ni?
Nu menar jag inte när klockan ringer, det är påtvingat, utan när ni vaknar av er själva.
Jag själv är en morgonpigg sak, men på kvällarna (20-23) så tittar jag hellre på TV eller bara läser i något forum utan att skriva så mycket.
Nu menar jag inte när klockan ringer, det är påtvingat, utan när ni vaknar av er själva.
Jag själv är en morgonpigg sak, men på kvällarna (20-23) så tittar jag hellre på TV eller bara läser i något forum utan att skriva så mycket.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Re: När vaknar ni?
Ungarna vaknar alltid nånstans innan 6 ...
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Väldigt ovanligt att jag får vakna av mig själv. Nu har mitt barn varit borta över natten, så jag har sovit igen "litegrann". Jag sov nästan klockan runt, vaknade vid 12:57. (lokal tid)
Självklart menar jag lokal tid, har försökt att väcka bondtölpar här uppe i 15 år och dom har mycke "egen" lokal tid, mer som Spanien "jag kommer i morgon", å då menar dom om några årPeetra skrev:vaknade vid 12:57. (lokal tid)
Under veckorna: 4.15 - 6.30, helger: mellan 7 och 9.
Jag minns tiden man alltid kunde ha sovmorgon.
Jag minns tiden man alltid kunde ha sovmorgon.
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
Jag tror inte marcus behöver fler kompisar, han har ju oss
Frågan är om marcus läste texten före det han skrev sitt inlägg, jag vet att hans klocka ringer tidigare, men har lite svårt att tro att han vaknar naturligt före fem på morgonen, i sådana fall så tar det lång tid för herrn att komma till datorn när han är ledig
Frågan är om marcus läste texten före det han skrev sitt inlägg, jag vet att hans klocka ringer tidigare, men har lite svårt att tro att han vaknar naturligt före fem på morgonen, i sådana fall så tar det lång tid för herrn att komma till datorn när han är ledig
Kjell har helt rätt... jag skulle helst gå och lägga mig kl.4-5 på morgonen, för mellan 23 och 4-5 så får man jobba ostört.
Så naturligt vaknar jag först kl.
(vågar jag inte skriva...)
Men å andra sidan, så kan t.ex. en småbarnsförälder aldrig vakna naturligt. För vill man sova, så vill inte barnen det...
Så naturligt vaknar jag först kl.
Men å andra sidan, så kan t.ex. en småbarnsförälder aldrig vakna naturligt. För vill man sova, så vill inte barnen det...
Så sent som möjligt 
Runt 6-7 någon gång... Alla veckodagar 
-
D.Andersen
- Medlem

Vaknar när klockan ringer vid 0400 då e det dags för frukost innan man åker till jobbet vid 0430.... 
Så du menar att du arbetar 365 dagar om året och kliver upp alla dagar vid den tiden... svårt att tro på det.
Mellan 6-7 på vardagar annars 11-13 
Har inte så mycket tid över, men tittar in lite då och då.
- Element_Five
- Extra aktiv medlem

Mellan 6-8 varje morgon, helg som vardag! Sovmorgon ändast då frugan låter mig få det och tar den lille på någon utflykt eller liknande 
Skrivbordsgeneralen - ett mognare spelforum.