Användarruta uppe på bannern (likt playing.se)
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Användarruta uppe på bannern (likt playing.se)
Undrar om någon vet en mod som fixar en ruta med bild och användarinställningar uppe i högra hörnet, precis som playing.se har.
Har letat runt men inte hittat något som liknar detta.
Tycker denna funktion är fruktansvärt användbar och ser professionell ut!
Någon som vet nåt liknande?
Re: Användarruta uppe på bannern (likt playing.se)
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Då syns ens bild, och man har tillgång till vanliga funktioner, så som meddelande, vänner etc.
Om det finns ett mod till phpBB så måste det väl ha med phpBB att göra eller?Kjell skrev:och mycket tveksamt om det har med phpBB3 att göra.
Det är det jag undrar.
I portaler till phpbb3 kan du hitta motsvarande, sedan så får man leka runt en del så att det passar sitt eget utseende.
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Det Kjell menar är att de inte använder phpBB på playing.se.Grandt skrev:Om det finns ett mod till phpBB så måste det väl ha med phpBB att göra eller?Kjell skrev:och mycket tveksamt om det har med phpBB3 att göra.
Det är det jag undrar.
Men du skulle vilja ha det så ...
Här är något LIKNANDE:
http://www.phpbbhacks.com/download/8570
Det som playing.se har finns inte för phpBB3 (än).
Ingen support via PM!
Om du Kjell läste mitt inlägg så skrev jag ordet "liknande" hela två gånger för att beskriva att jag inte ville ha exakt den funktionen som playing.se har då jag självklart vet att dom inte använder sig av phpBB!!
Seriöst, jag trodde man kunde ställa en fråga här på detta forumet utan att bli dumförklarad helt på fel grunder, men tydligen inte. Sorgligt.
Tack Holger för länken dock.