Post syns inte!?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Post syns inte!?
Någon som kan ha en förklaring? Anv. i fråga på mitt forum är Edlund, om någon vill regga sig och kolla runt lite.
tack på förhand.
Re: Post syns inte!?
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Tönkte på det ett tag jag med. men i och med att användaren postade ett nytt inlägg som visas utan problem så strök jag den tanken helt, plus att det är dom flesta användarna som postat i den tråden är med i samma grupp och då har exakt samma behörigheter..Kjell skrev:kolla om du har rätt behörighet på den gruppen som användaren tillhör, gå in på avancerad behörighet, då får du upp menyvalet som gäller för det.
Det luriga är att om man i den tråden där det skett trycker på besvara så syns båda inläggen där nedanför där man skriver svaret. Lite svårt att förklara. Gå gärna in och kolla.. PS: Måste ge dig tillgång då till rätt grupp då det är en låst/dåld kategori..
Men det är standard, det är bara när man redigerar ett inlägg det inte kommer upp.jockelw skrev:trycker på besvara så syns båda inläggen där nedanför där man skriver svaret.
Var inne med testkontot du gav mig, räknade antal trådar, inlägg och kunde se alla.
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!