Kan inte skapa trådar?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Kan inte skapa trådar?
Jag kan inte göra några trådar överhuvudtaget på forumet?
Här är forumet http://www.360forumet.web44.net
Re: Kan inte skapa trådar?
Normalt så är det endera så att man glömt svenska knappar eller inte har ställt in behörigheterna rätt, då man inte kan skapa trådar.
Peetra.
Ja, adressen är faktiskt korrekt. Det är bara mitt webbhotell som är i farten...Peetra skrev:Är adressen korrekt, jag får inte opp den...
Normalt så är det endera så att man glömt svenska knappar eller inte har ställt in behörigheterna rätt, då man inte kan skapa trådar.
Peetra.
Men svenska knappar? Om jag har temat "xbox 360" var kan jag då hitta svenska knappar till det?
Man kan kopiera in de engelska knapparna i mappen för svenska knappar.
Du ska skapa en mapp som heter sv i <forumroot> styles/namnet_på_din_stil/imageset/
Gissar att kan bli <forumroot> styles/xbox360/imageset/sv eller så för dig.
Ladda upp de engelska knapparna dit som nödlösning tills du hittar/gör svenska knappar.
Peetra.
Då borde dom här passa http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=5378
Edit: Okey, det är det inte längre...
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Händer det ofta?
/marcus
Jag vet inte riktigt, det var första gången det hände för mig men jag har bara haft webhotellet i någon dag. Vilket webhotell kan ni rekommendera som är gratis och har alla funktioner jag behöver för phpbb forum?marcus skrev:Det där webbhotellet skulle jag inte vilja lägga mina grejer på... alla siter ner, för att de går igenom allas sidor... 2-4 timmars downtime skriver de.
Händer det ofta?
/marcus
/Bangen