Försöker förgäves få in mitt forum i en frame som är 700px stor i bredd.
Det jag vill åstakomma är att slippa behöva scrolla i sidled.
Nån som vet hur man löser problemet?
Forum i frame
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster

