kan inte länka bilder

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
M3M0
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

kan inte länka bilder

Inlägg av M3M0 »

Kan inte länka till bilder i posterna ,får ett felm: gäller ( [img] )
"It was not possible to determine the dimensions of the image."
kan inte heller installera nya smilies fast jag kan se de i ACP under "Smiley configuration"
"No smilies were added." får jag i rött när jag försöker installera.Hade tidigare phpbb2 och där
funkade allt.Har gått igenom alla inställningar,vad har jag missat ??
Allt annat fungerar korrekt och felfri.Kan tom se ytoube filmer och sånt men inte bilder.!

http://www.inka.nu.space2u.com/phpBB3/index.php

phpbb3 - acidtech -
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Re: kan inte länka bilder

Inlägg av Kjell »

Prova med en liten bild, det kan vara så att bilden är större än ditt inläggsfönster är.
Editera en smilies du inte ser i forumet och sätt ett X i rutan för Visa på inläggssidan"
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Peetra »

M3M0 skrev: kan inte heller installera nya smilies fast jag kan se de i ACP under "Smiley configuration"
"No smilies were added." får jag i rött när jag försöker installera.
På min datorskärm syns det inte, om jag inte döljer sidomenyn med pilen bredvid [Logga ut]. Det finns en ruta längst till höger som man ska kryssa i ännu mer till höger än Smiliesordning? "Lägg till" heter den kolumnen. Om man inte kruxar i den så läggs inga smilies till.

hälsningar Peetra.
M3M0
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av M3M0 »

ok ,tack ska kolla .
Skriv svar