Vill ha lite hjälp här, vill inkludera mott forum på hemsidan, hur går jag till väga? sen vill jag även att forumet ska ha samma färgsättning som hemsidan
Forumet
http://www.streetsts.se/forum/index.php
Hemsidan
http://streetsts.se/beta/
Tack för all möjlig hjälp!
inkludera forumet på hemsidan
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Ser inte ut att vara så mycket jobb.
Två vägar att gå, en halvdan där du använder det du har idag i <forumrot>/styles/<stil>/template/overall_header.html
Eller då bygger man in din sida i forumet, kräver lite mer men blir också bättre. Då måste dom sidor du har idag göras om så att det fungerar med forumet. se här http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?t=4664
Två vägar att gå, en halvdan där du använder det du har idag i <forumrot>/styles/<stil>/template/overall_header.html
Eller då bygger man in din sida i forumet, kräver lite mer men blir också bättre. Då måste dom sidor du har idag göras om så att det fungerar med forumet. se här http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?t=4664
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster


