exempel:


Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp


jag fattar inte vad jag ska göra med det? har laddat hem det och öppnat ett skript som heter iepngfix.htcKail skrev:För IE6 behövs lite speciallösningar dock, se:
http://www.twinhelix.com/css/iepngfix/
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst