Demo eller testkonto

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
MN
Gammal medlem
Gammal medlem
Svar: 0

Demo eller testkonto

Inlägg av MN »

Hej, jag är väldigt nyfiken på phpbb3, därför har jag letat febrilt efter en demo över det nya systemet där jag kan prova alla funktioner som finns. Men något sådant har jag inte hittat. Jag har tittat runt lite på olika forum gjorda i phpbb3, men de kräver ju registrering för att jag ska kunna prova allt.

Jag ska så småningom själv starta upp ett testforum där jag kan leka fritt, men detta har jag inte möjlighet till för närvarande. Men jag skulle ändå vilja testa hur phpbb3 funkar lite mera. Därför har jag följande fråga till er här:

Jag söker er som har ett standardforum (eller så nära standard som möjligt...) i phpbb3, gärna på svenska, som kan tänkas tillåta mig att ha ett testkonto hos er (som helt vanlig användare räcker bra). Då skulle jag kunna testa att skriva inlägg och sånt, utan att betraktras som spammare :wink:

Det är därför bara bra om det är ett forum som inte börjat användas ännu, utan ännu är i teststadiet.

Tack på förhand!
/MN
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Marcus »

Besök:

http://phpbb3.strategit.net/

Där kan du registrera dig och testa runt. För närvarande RC5, men det ska uppgraderas... när tid finnes.

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
MN
Gammal medlem
Gammal medlem

Inlägg av MN »

Åh tack vad bra! Och snabbt svarat också :D

Ska genast springa dit och prova!

/MN
Användarens profilbild
John Hjorth
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Kontakt:

Inlägg av John Hjorth »

Hejsa MN,

Jeg formoder at Marcus's link alene giver mulighed for at se et board som phpBB 3.0 bruger. Hvis du opretter et board på http://www.phpbb3now.com , kan du tillige se det meste af ACP. Visse serverrelaterede moduler i ACP og attachments er dog slået fra eller fjernet helt, men det giver et godt indtryk alligevel.
John Hjorth
MN
Gammal medlem
Gammal medlem

Inlägg av MN »

Det var ju också ett jättebra tips, tack!

Då ska jag testa lite där också...

/MN
Skriv svar