Nån här som har kläm på EasyMOD? Jag är tydligen en total idiot, för detta klarar jag inte av att lista ut svaret på:
Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_easymod.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70
Warning: main(./../language/lang_english/lang_easymod.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70
Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_easymod.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70
Warning: main(): Unable to access ./..//admin/em_includes/em_ftp.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 75
Warning: main(./..//admin/em_includes/em_ftp.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 75
Warning: main(): Failed opening './..//admin/em_includes/em_ftp.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 75
Warning: main(): Unable to access ./..//admin/em_includes/em_modio.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 76
Warning: main(./..//admin/em_includes/em_modio.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 76
Warning: main(): Failed opening './..//admin/em_includes/em_modio.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 76
Warning: main(): Unable to access ./..//admin/em_includes/em_functions.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 77
Warning: main(./..//admin/em_includes/em_functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 77
Warning: main(): Failed opening './..//admin/em_includes/em_functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 77
Template->make_filename(): Error - file does not exist
Problem med EasyMOD
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Vad som verkar ha hänt är att admin_easymod.php fattas. Jag har en som heter Admin_easymod.php.txt som jag namn ändrat till .php. Men när jag kör den får jag detta meddelande.
Jag läste nånstans att vissa paths, som t.ex. //admin*** bara ska ha en slash, men jag vet inte hur man ändrar detta. Har nog sökt igenom varenda fil tror jag.
Jag läste nånstans att vissa paths, som t.ex. //admin*** bara ska ha en slash, men jag vet inte hur man ändrar detta. Har nog sökt igenom varenda fil tror jag.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster


