EzPortal

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Tictac
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

EzPortal

Inlägg av Tictac »

Hejsan alla glada! :)

Ja idag har jag försökt att installera ezportal. Jag har phpBB 2.0.22 installerat och jag har försökt med portalen minst 4 gånger och börjar tröttna. Så behöver hjälp :). Någon annan som har samma problem eller vill hjälpa mig ? Håller på att lägga in Phpbb Plus nu och det ska vara installerat redan där vad jag förstår men jag vet inte så :).
(visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, vill ni veta mer så be om det, är ny på sånt här så ha överyn tack )

Mvh Jens 8)
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av tumba25 »

Kanske om du beskriver vad problemet består i?

/Jari
Tictac
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av Tictac »

Ja jag har försökt lägga in portal på mitt forum, följt alla anvisningar som finns men när jag går in på forumet så finns inget där,forumet finns ju där men allt är som vanligt. Just nu har jag Plus installerat men annars är sidan http://notorious.ysoz.com.
Så om någon kunde ändra filerna åt mig och sen skicka dom till mig, det skulle vara väldigt underbart :P

// Jens
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Marcus »

Ändra filer: Tyvärr ingen möjlighet att få in det min arbetsplan... :(

Btw: Gick till din phpBB2+-sida och då får jag:
Template->make_filename(): Error - template file not found: calendar_box.tpl
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Tictac
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av Tictac »

Men det som ligger inne nu stämmer inte så det spelar ingen roll, är medveten om det. Har installerat Phpbb Plus och försökte lägga in ett nytt tema som inte hade alla mods så det gick inte så bra. men det har inget med detta att göra :)
Det är ju bara 4 filer, går jätte snabbt. Tog mig 15 min går säkert fortare för er. Om någon annan har tid så skriv här :) Men tack iaf marcus.

*edit*Satt lite när jag kom hem och vips funka det :). Nu ska jag bara få portal att öppnas först som index inte forumet :) *edit*

//Jens
Skriv svar