24-timmars format. Var ändrar jag en och en?

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

moon
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

24-timmars format. Var ändrar jag en och en?

Inlägg av moon »

Hej.

Ja, nu har jag suttit och klurat på det här med 24-timmars formatet. Funderade varför det inte funkade trots att jag ställt in H:i istället för g:i a

Men efter att jag läste här så märkte jag att det blir rätt på de som reggar sig på nytt, men inte för de som redan är reggade.
Vi är bara 3 st (Jag, admin och två moderatorer) ännu och jag vill gärna ändra våra så att det blir rätt på dem också.
Just nu har vi 12-timmarformatet och AM/PM.

Vart går jag in för att ändra en och en och vad ska jag ändra mer exakt? Jag är inte superbra på alla koder men om ni kan berätta vart jag ska gå in någonstans så ska det ordna sig!

Vore riktigt tacksam för hjälp!
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Marcus »

Kolla vad det står både i din egen profil, och i konfigurationen i Adminpanelen.

Troligen står det fel i din egen profil...

Sedan för att ändra alla, så är det lättast via phpMyAdmin...

Eller så installerar du en MOD gör att alla får samma som du bestämmt i Adminpanelen... oavsett vad de ställer in.

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
moon
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av moon »

Hej.

Supertack. Trodde att det ändrade sig i min egen profil automatiskt men att jag var tvungen att ändra i myPHP ändå.

Superbra! :)
Skriv svar