Trådbevakning fungerar inte

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Svar: 0

Inlägg av Kjell »

houser skrev:Hej,

Jag frågar gärna supporten på One...
..men vad skall jag fråga efter?
Mailutskick vid inloggning och PM fungerar ju ok?

mvh
Janne A.
Det bästa är nog om man kan få någon på One att sätta upp ett forum och dom själva testar... du kan nämna att det fungarar på dom flesta servar men inte hos One. och att det är många som kör phpbb hos One.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
PSON
Medlem
Medlem

Inlägg av PSON »

Jag har mitt forum hos one och min trådbevakning funkar.

Man får logga in som annan användare märkte jag när jag testade och inte fick det att funka.
Är väl så att man inte får bevaknings mail om man svaras själv i sin egen tråd antagligen :lol:

Ändrade även Email settings Packet size 50 till 0 och det funkar nu hos mig.

/Patrik
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

PSON skrev: Är väl så att man inte får bevaknings mail om man svaras själv i sin egen tråd antagligen :lol:
Självklat är det så, varför ska man få bevkning på sig själv.... trodde det var en självklarhet.... men, men... kan vara något för magnus eller kail att sätta som notis tråd här i forumet om det.
PSON
Medlem
Medlem

Inlägg av PSON »

Det finns inget som är självklart innan man vet... inte ens för den bäste :wink:
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

PSON skrev:Det finns inget som är självklart innan man vet... inte ens för den bäste :wink:
Jo, jag viste :D men kom inte på tanken att man ville bevaka sig själv :shock: Men nu vet jag att en del vill göra det, så nu glömer jag inte det :lol:
Ps.. jag är inte den bäste :)
PSON
Medlem
Medlem

Inlägg av PSON »

:D ja vet ju oxå men man kanske inte tänkte på det just då när man var inloggad och testade genom att dra iväg ett inlägg till för att se om det funkar. Å det gjorde det ju inte då :wink: självklart :D
Skriv svar