Jag har några olika forum och ett av dessa skall vara låst och dolt för alla utom moderatorerna. Så jag väljer således Moderator(Dold) Under forum rättigheterna.
Det funkar fint är man inte moderator ser man inget och jag antar starkt att man inte kan skriva heller.
Och en moderator kan skriva och se forumet.
Det som irriterar mig är att knappen "Nytt Inlägg" inte är knappen nytt inlägg utan det står "Låst" på den mycket irriterande!
Hoppas nån förstått vad jag skrivit!



