Uppdatera från 2.0.21. till 2.0.22

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Lassekongo
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Uppdatera från 2.0.21. till 2.0.22

Inlägg av Lassekongo »

Hej!

Vill bara säga att forumet verkar helt underbart, sitter på jobbet just nu, men när jag är hemma ska jag lusläsa så mycket jag bara kan här på forumet, jag är inte alls duktig på datorer men tänker lära mig under resans gång.

Drog igång 360.informe.com häromdagen, så tänk på att det är under utveckling =)

Jag såg i admin att det finns en nyare version som jag kan tänka mig är säkrare och snabbare så min fråga är om det finns en dummie eller om någon kan förklara hur man gör för att uppdatera till den versionen?

I övrigt är jag tacksam för tips vad man kan göra för att få forumet snabbare och stabilare.

En kompis startade ett genom forum24 och det verkade både snabbare och bättre+på Svenska.

Men är väldigt tacksom för hjälp om hur man uppdaterar.

Vänligen
Lassekongo
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av Lassekongo »

Shit, har sökt och läst på lite, verkar ju svårt.

Dessutom förstår jag inte riktigt om det går att uppgradera när jag kör via deras server där jag reggat sidan?

Vill ju hemskt gärna köra senaste versionen.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av tumba25 »

Om du kör via någon "gratis-färdigt-forum" ställe får du nog ta upp uppdateringar med dom.

/J
Skriv svar