Vi är två st admins på ett forum. Den andre admin tig hem ett smileypaket men det visade sig att det var några stycken smileys som inte funkade så då täntke han ta bort dom... men det gick inte... han fick bara felmeddelandet: Template->make_filename(): Error - file admin/confirm_body.tpl does not exist
Men när jag prövade att ta bort så funkade det.... varför ?
Det verkar som det fungerade för dig... och jag antar att phpBB anropade samma "confirm_body.tpl" när du gjorde det.
Med andra ord verkar det fungerar, men kan ni återskapa felmeddelandet när som helst?
Eftersom det ena stunden fungerade och nästa fungerade som det skulle, känns det mest som att filen (TPL-filen) var skadad eller saknades... men att den nu finns och är hel. Laddat upp filen igen?
Eller har det hänt något på servern, och ert webbhotell har tagit tillbaka gamla filer... fungerande.
Alltså, jag tror att något var fel på filen på er server... men nu är den ok. Eller?
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.
Template = Stilmall (eller Forumstil i din profil).
Om du kollar i din profil här på phpBB-se ser du "Fl Subsilver Shadow", "subSilver" och "Svea" vid forumstil.
Om du sen kollar på samma ställe i ditt forum. Ser du bara subSilver eller ser du flera namn där?
Om du ser flera namn där. Har du och den andra admin samma?
Om ni inte har samma så ställ in ditt till den han/hon använder och se om du kan ta bort några smileys.
Kan du inte det med hans/hennes stilmall så borde ni nog installera om den eller ta bort den för det saknas filer där.