Kod: Markera allt
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2003, 2007Ärligt talat så varför inte skriva 2000-2007
Moderator: Moderatorgrupp
Kod: Markera allt
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2003, 2007Det var årtalen jag menade, nu är vi tillbaka till att läsa orden och inte innebörden... Jag tycker det ser fånigt ut med dessa oginella årtal som skall visas på skärmenmarcus skrev:Kanske snudd på PM det där sista, eller?
Tycker det verkar som Kail håller, med och att han efterlyste information om varför.
Men troligen är det årtal när något avgörande i phpBBs utveckling inträffat, eller?
/marcus
Det var f*n det bästa jag har läst av dig lolKail skrev:Jösses... Svågadalens egen Clint Eastwood, du måste ha gott om ledig tid! Sitter du på hästryggen med 3G-telefon och skriver foruminlägg på vägen till Deadwood eller vad?
Nej nu måste jag få nånting gjort idag. Jag ska ta hand om bokföringen för min firma...

Jag skattar nu för första gången från magen i det här forumet, det var en bra cittatKail skrev:Helskönt! Hade det funnits ett MMORPG som utspelade sig i vilda västern hade jag varken haft jobb eller utbildning.

The Grand Copyright Year Unification... breakdown of years, of re-copyrighting due to major changes:
2000 - phpBB1.0.0 released
2002 - phpBB2.0.0 released & phpBB2.2.x commenced
2005 - phpBB2.2.x is canned with phpBB3.0.0 to succeed it, prosilver also starts development proper
2007 - phpBB3.0.x...
Anyone that so much as whimpers "OMG copyright year is wrong!!!1~"... read: http://en.wikipedia.org/wiki/Copyright
Considering copyright (from the year started) last for at least 50 years, and up to 70 years after the author's _death_, even phpBB1.x.x will remain copyrighted well into the 22nd century.
Jag tror att jag inte behöver ora mig i onödan om 75 årmarcus skrev:On topic igen.
Det har med rättigheter att göra! Oväntat...
Rättigheter gäller i 75 år, och där efter är det "public domain".
/marcus
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster