Aj, så det kan bli... Man borde skriva om och inte klistra i inläggenmarcus skrev: Notera också det lilla, men tilltrasslande, stavfelet i hans kod.
Det ska inte vara ett )-tecken i END-taggen.
/marcus
Hur dölja "användargrupper" för alla utom admin? -
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Jag tänkte jag skulle söka medlemskap i ert forum för test, men er Bekräftelsekod fungerar inte i ansökan.
Ang. menylänkar... Det behöver inte se ut som det gör idag där det är 90% phpBB grafiskt... Ni har startart bra, men just menyn skulle behöva lite polering för att vara lättläst för upplösning på 1024 som de flesta använder idag. (exlusive hackers....
Lycka till
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Hur menar du att bekräftelsekoden inte fungerar? Vi är absolut inte igång. Tar det lite "pö om pö" och själva sidan till forumet ligger inte ens där den ska så att säga.
Men, både jag och min kollega har kunnat registrera oss, och nu gjorde jag en "Sofiatestar" inloggning också - utan problem.
Jag tycker att php-grafiken är ganska ren och snygg! Jag tror att vi kommer att sikta in oss på att få sidan klar först och främst, och sen att få igång forumet med fler medlemmar än mig och min kollega. (Men det är alltså inte alls igång ännu.) Senare kanske vi ändrar grafiken så den överensstämmer med vår websidas grafik, men det får bli ett myyycket senare problem.
Jag har en laptop med 15.4" widescreen här hemma, så jag har ju en annan upplösning förstås.