JAG ÄR EN VÄLDIGT FÄRSKING PÅ php MEN VART SKA MAN BÖRJA NÅGONSTANNS??
finns det manulaer på svenska som man kan ladda hem och läsa??
help me plz.......
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Att skriva med versaler är det samma som att gapa... låt bli det.patrik72 skrev:HEJSAN![]()
JAG ÄR EN VÄLDIGT FÄRSKING PÅ php MEN VART SKA MAN BÖRJA NÅGONSTANNS??![]()
Lite vänlighet vore på sin plats.marcus skrev:Att skriva med versaler är det samma som att gapa... låt bli det.patrik72 skrev:HEJSAN![]()
/marcus
Inge,Inge skrev:Lite vänlighet vore på sin plats.marcus skrev: Att skriva med versaler är det samma som att gapa... låt bli det.
Grabben har skrivit 1 inlägg och kanske ej är så insatt i netiketten på nätet!![]()
Förgå med gott omdöme så kanske även denna sida kan utveckals till något positivt.
Nu är jag inte med... jag berättade, tycker jag, vad det innebär att skriva med stora bokstäver på Internet. Och upplyste sedan om att man bör undvika det.Inge skrev:Lite vänlighet vore på sin plats.marcus skrev:Att skriva med versaler är det samma som att gapa... låt bli det.patrik72 skrev:HEJSAN![]()
/marcus
Grabben har skrivit 1 inlägg och kanske ej är så insatt i netiketten på nätet!![]()
Förgå med gott omdöme så kanske även denna sida kan utveckals till något positivt.
Finns faktiskt en mycket bra här. Titta under Tutorialspatrik72 skrev:HEJSAN![]()
finns det manulaer på svenska som man kan ladda hem och läsa??![]()
help me plz.......
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst