Om den heter så som du skrev så har jag den inte.Har du den här filen - admin_confirm_body.tpl - den ska ligga i /templates/xxx/admin (där xxx är ditt tema). Den filen vet jag att jag hade problem med - fick kopiera den från subSilver. Vet inte om det hjälper men testa...
Var hittar man den för den finns inte heller om man laddar ner helt ny phpbb 20.21?
Är det där gammalt för min ser inte ut så?Tror jag hittade vilken fil som innehåller koden för att lägga till teman...
styles_addnew_body.tplKod: Markera allt
<div class="maintitle">{L_STYLES_TITLE}</div> <br /> <div class="genmed">{L_STYLES_ADD_TEXT}</div> <br /> <br /> <table cellspacing="1" cellpadding="2" border="0" align="center" class="forumline"> <tr> <th> {L_STYLE} </th> <th> {L_TEMPLATE} </th> <th> {L_ACTION} </th> </tr> <!-- BEGIN styles --> <tr> <td class="{styles.ROW_CLASS}"> {styles.STYLE_NAME} </td> <td class="{styles.ROW_CLASS}"> {styles.TEMPLATE_NAME} </td> <td class="{styles.ROW_CLASS}"><a href="{styles.U_STYLES_INSTALL}">{L_INSTALL}</a></td> </tr> <!-- END styles --> </table> <br />
Kod: Markera allt
<h1>{L_STYLES_TITLE}</h1>
<p>{L_STYLES_ADD_TEXT}</p>
<table cellspacing="1" cellpadding="4" border="0" align="center" class="forumline">
<tr>
<th class="thCornerL">{L_STYLE}</th>
<th class="thTop">{L_TEMPLATE}</th>
<th class="thCornerR">{L_ACTION}</th>
</tr>
<!-- BEGIN styles -->
<tr>
<td class="{styles.ROW_CLASS}">{styles.STYLE_NAME}</td>
<td class="{styles.ROW_CLASS}">{styles.TEMPLATE_NAME}</td>
<td class="{styles.ROW_CLASS}"><a href="{styles.U_STYLES_INSTALL}">{L_INSTALL}</a></td>
</tr>
<!-- END styles -->
</table>
Sökte runt på google.se ett fler tal gånger och ser att fler har haft det problemmet så jag är inte första. Men deras lösning verkar inte heller funka.