Två moddar passar inte ihop

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Användarens profilbild
Spidey
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

Två moddar passar inte ihop

Inlägg av Spidey »

Hej, jag installerade dess två moddar, och som jag misstänkte funkade de inte ihop.

Moddarna jag försökte istallera var

Advanced Board Disable
http://www.phpbbhacks.com/download/6146
och
Registration While Board Disabled
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... s+disabled

Finns det något sätt att anpassa de båda till varandra? Modifiera moddarna så att de passar ihop?
För jag vill hemskt gärna ha båda samtidigt, eftersom jag kommer att inaktivera forumet i sommar men vill att det ska vara öppet för registreringar...

Jag vore väldigt tacksam för hjälp!

MvH Erik
caras
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem

Inlägg av caras »

tycker att du krånglar till det för mycket... varför vill du installera värdelösa mods? kör på som vanligt.. spelar väl ingen roll om du gör sommar uppehåll
Användarens profilbild
Spidey
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Spidey »

caras skrev:tycker att du krånglar till det för mycket... varför vill du installera värdelösa mods? kör på som vanligt.. spelar väl ingen roll om du gör sommar uppehåll
Om jag inte ville installera dessa två moddar, hade jag ju inte förfrågat hjälp om dessa...

Jag fattar inte på vilket sätt moddarna skulle vara onödiga.
Jag kommer i sommar logga ut när forumet är inaktiverat, och den ena är ju för att man ska kunna logga ut/in som admin, men vill självklart att nya användare ska ha chansen att kunna registrera sig...

Problemet jag har när jag ska installera båda är ju att en del som jag tar bort i den första modden ska jag ju lägga till saker i i den andra modden...
Skriv svar