Problem med SMTP

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Jimbo
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Problem med SMTP

Inlägg av Jimbo »

Varför får jag det här felet när jag poster att nytt inlägg i mitt forum?

-----------------------------------------------------------------------------------

Warning: fsockopen(): unable to connect to localhost:25 in c:\web\eb3k\phpBB2\includes\smtp.php on line 109

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\web\eb3k\phpBB2\includes\smtp.php:109) in c:\web\eb3k\phpBB2\includes\page_header.php on line 470

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\web\eb3k\phpBB2\includes\smtp.php:109) in c:\web\eb3k\phpBB2\includes\page_header.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\web\eb3k\phpBB2\includes\smtp.php:109) in c:\web\eb3k\phpBB2\includes\page_header.php on line 477

-----------------------------------------------------------------------------------

Could not connect to smtp host : 10060 : För många referenser till några kernel-objekt.

DEBUG MODE

Line : 111
File : c:\web\eb3k\phpBB2\includes\smtp.php

Tack för all hjälp.
Gud
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Gud »

Kika på dina SMTP-inställningar, det verkar som att du inte har en SMTP-server igång.
Jimbo
Ny medlem
Ny medlem

Inlägg av Jimbo »

Fungerar inte Telias SMTP-server?
Gud
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Gud »

Har adrig testat, men testa att använda PHPs inbyggda Mailfunktioner istället för en SMTP-server. Gör det genom att välja "Nej" på om du vill använda en SMTP-server.
Skriv svar