Massen PM Mod
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
-
totalapati
- Medlem

Massen PM Mod
Tjenade.
Jag har lagt till en mod som heter Massen PM Mod för att kunna skicka massutskick via PM. Allt funkar fint utom att det tar en sån jävla tid att få det skickat.
Nästan alla pm´s ligger kvar i Outbox:en och det skickas nåt lite då och då.. Har hållt på att skicka dom (ca 150 st) i snart 24 timmar.
Nån som vet vad som är fel/vad som kan göras åt problemet.
Tack på förhand.
Jag har lagt till en mod som heter Massen PM Mod för att kunna skicka massutskick via PM. Allt funkar fint utom att det tar en sån jävla tid att få det skickat.
Nästan alla pm´s ligger kvar i Outbox:en och det skickas nåt lite då och då.. Har hållt på att skicka dom (ca 150 st) i snart 24 timmar.
Nån som vet vad som är fel/vad som kan göras åt problemet.
Tack på förhand.
-
totalapati
- Medlem

-
totalapati
- Medlem

Jag har installerat den mod men hittar inte någon länk där ska man skicka mass PM till användarna ???
Kan någon förklara hur den mod fungerar dvs. länken
att använde moden ?? 
Vid uppdatering av databasen får jag det här meddelande:
This list is a result of the SQL queries needed for this Mod
Custom mass PM Mod
[Already added] line: 1 , ALTER TABLE phpbb_users ADD user_allow_mass_pm TINYINT (1) DEFAULT "2" AFTER user_allow_pm
[Already added] line: 2 , ALTER TABLE phpbb_groups ADD group_allow_pm TINYINT (2) DEFAULT "5" NOT NULL

Kan någon förklara hur den mod fungerar dvs. länken
Vid uppdatering av databasen får jag det här meddelande:
This list is a result of the SQL queries needed for this Mod
Custom mass PM Mod
[Already added] line: 1 , ALTER TABLE phpbb_users ADD user_allow_mass_pm TINYINT (1) DEFAULT "2" AFTER user_allow_pm
[Already added] line: 2 , ALTER TABLE phpbb_groups ADD group_allow_pm TINYINT (2) DEFAULT "5" NOT NULL