Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
-
rallar3
- Aktiv medlem

- Inlägg: 40
- Blev medlem: 2005-11-25 15:06
-
Svar: 0
Inlägg
av rallar3 »
Var ändrar man denna bild

för jag vill ha denna

-
dallas
- Extra aktiv medlem

- Inlägg: 196
- Blev medlem: 2005-09-03 23:07
-
Svar: 0
Inlägg
av dallas »
i mappen images ligger denna bild (gem) icon_clip.gif
döp den nya bilden (pilen) till samma namn: icon_clip.gif
och ersätt den gamla med den nya så bör det funka
dallas
-
rallar3
- Aktiv medlem

- Inlägg: 40
- Blev medlem: 2005-11-25 15:06
-
Svar: 0
Inlägg
av rallar3 »
Men pilen är en .png inte en .gif
-
WickeD
- Extra aktiv medlem

- Inlägg: 979
- Blev medlem: 2004-11-08 12:17
-
Svar: 0
Inlägg
av WickeD »
Då får du använda något bild program och gör om bilden till en .png
Har du inget program så lägg ut bilden här så gör jag om den åt dig.
-
Holger
- Support - Ledare

- Inlägg: 6561
- Blev medlem: 2004-06-09 09:32
-
Svar: 1
Inlägg
av Holger »
Hm, kan man inte ställa in vilken bild som skall användas i ACPn?
EDIT:
ACP -> bilagor -> Hantering -> Icon för sändning av bilagor
ACP -> bilagor -> Hantering -> Icon för bilaga till ämne
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster