Photoalbum mod
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Photoalbum mod
Moden är: Powered by Photo Album Addon 2.0.51 © 2002-2003 Smartor with Volodymyr (CLowN) Skoryk's SP1 addon & IdleVoid's Album Category Hierarchy mod!
Jag får det här felmedelandet när jag försöker ladda upp en fil.
Warning: copy(album_mod/upload/99ddbc908866385b2d6d923c6b664065.jpg): failed to open stream: Permission denied in /srv/www/htdocs/TheGrinners/album_upload.php on line 464
Warning: getimagesize(album_mod/upload/99ddbc908866385b2d6d923c6b664065.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /srv/www/htdocs/TheGrinners/album_upload.php on line 480
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/TheGrinners/album_upload.php:464) in /srv/www/htdocs/TheGrinners/includes/page_header.php on line 661
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/TheGrinners/album_upload.php:464) in /srv/www/htdocs/TheGrinners/includes/page_header.php on line 667
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/TheGrinners/album_upload.php:464) in /srv/www/htdocs/TheGrinners/includes/page_header.php on line 668
Vad kan felet vara?
Det är så att de jag har skapat forums som har trådar i. När jag sedan ville ta bort ett forum(via Administration Panel --> Forum Admin -->Management ) så tas inget bort trots att det kommer upp:
"Forum and Category information updated successfully"
Det går inte att flytta runt forums/subforums heller
Kan det vara så att en ytterligare map måste ha CHMOD 777 för att kunna editeras?