Har haft lite olika gratis forum tidigare, mest för skoj skull. Inget seriöst dvs, bara velat lära mig lite och så.
Så jag fixade ett phpBB forum. Visst alla funkar bra och flyter på fint.
Jag tankade den där phpBB 2.0.18 [ Full Package ] som du finner här http://www.phpbb.com/downloads.php.
Jag trodde att det var något slags program som man kan ha för att underhålla sitt forum eller nått, men icke. Eller det kanske det är utan det är bara jag som inte fattar.
Det är en massa filer bara....Kort sagt, vad är dom till? vad ska jag göra med dom?
Tack =)
Nybörjare, heeeeelp.
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst


