phpBB2_plus_1.52_2018

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Användarens profilbild
rallar3
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-11-25 15:06
Svar: 0

phpBB2_plus_1.52_2018

Inlägg av rallar3 »

Hur installerar man "phpBB2_plus_1.52_2018"
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

vad är felet? hur menar du??
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Användarens profilbild
rallar3
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-11-25 15:06
Svar: 0

Hur installerar man "phpBB2_plus_1.52_2018?

Inlägg av rallar3 »

Om jag laddar hem "phpBB2_plus_1.52_2018"


Hur ska jag göra nu?
Användarens profilbild
Edman
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 83
Blev medlem: 2005-12-10 16:05
Svar: 0

Inlägg av Edman »

Det står väl skrivet i en readme ?
Användarens profilbild
rallar3
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-11-25 15:06
Svar: 0

mmmm?

Inlägg av rallar3 »

När jag ska installera så får jag detta

Kod: Markera allt

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, admin@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log


Vad ska jag göra?
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

(råkade ta bort din förra tråd)

vart försöker du installera phpbb plus någonstans? Egen server?

du ska INTE ha phpbb installerat (man kan ha det installerat, men det är enklare att göra en nyinstallation) då man installerar phpbb plus
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Användarens profilbild
rallar3
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-11-25 15:06
Svar: 0

Inlägg av rallar3 »

jag försöker installera på min server
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst