Jag håller på och testar iFrame.Kan du hjälpa mig genom att klicka här:
http://web.telia.com/~u17625940/iFrame-test/index.html
och göra det som står där.
Tack på förhand!
/Rolf
iFrame-test
Moderator: Moderatorgrupp
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster



