iFrame-test

Frågor kring teman (forumets design) för phpBB 2.0.x.

Moderator: Moderatorgrupp

Användarens profilbild
rolfcson
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 74
Blev medlem: 2005-11-26 16:25
Svar: 0

iFrame-test

Inlägg av rolfcson »

Jag håller på och testar iFrame.Kan du hjälpa mig genom att klicka här:
http://web.telia.com/~u17625940/iFrame-test/index.html
och göra det som står där.

Tack på förhand!

/Rolf
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Jag KAN läsa det andra fältet (skickar dock inte email)
Webbläsare: IE 6.0.2800
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Lotta
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 6
Blev medlem: 2005-11-16 12:27
Svar: 0

Inlägg av Lotta »

Holger skrev:Jag KAN läsa det andra fältet (skickar dock inte email)
Samma här, fast jag använder Firefox 1.5
musher
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 9
Blev medlem: 2004-07-07 16:10
Svar: 0

Inlägg av musher »

Holger skrev:Jag KAN läsa det andra fältet (skickar dock inte email)
Samma här, fast jag använder Avant Browser
MVH
Användarens profilbild
Edman
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 83
Blev medlem: 2005-12-10 16:05
Svar: 0

Inlägg av Edman »

Jag kan läsa det, Opera v. 8.5
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster