Sökningen fann 3 träffar

av mooler
2004-03-28 00:09
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: chat fråga
Svar: 0
Visningar: 3290

chat fråga

Hej använder mig av smartors chat MOD och det är den enda chat Moden jag snubblat över än så länge. Problemet med den är att den inte är synkad med phpBB forumets bad word filter. Man kan inte ha ett bad word filter alls kopplat till chatten, tyvärr. Jag undrar om någon vet en chat MOD där man kan ...
av mooler
2003-12-16 13:44
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: 2.0.6 login och registrering
Svar: 3
Visningar: 5726

Ok tack för svaret skall testa det, skulle vara jäkligt skönt om det var så enkelt problem.
av mooler
2003-12-16 09:35
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: 2.0.6 login och registrering
Svar: 3
Visningar: 5726

2.0.6 login och registrering

Hej har installerat 2.0.4 några gånger utan några större problem och testar nu att installera 2.0.6 och har stött på några märkliga problem som jag undrar om någon känner igen.

Efter installation så testade jag att registrera en ny användare och väljer att jag är över 13 osv. men när jag kommer ...