Sökningen fann 6 träffar

av Lotta
2005-12-16 20:24
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Fundering kring snö flingor på sin sida
Svar: 31
Visningar: 28917

Varsågod! :D
av Lotta
2005-12-16 13:23
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Fundering kring snö flingor på sin sida
Svar: 31
Visningar: 28917

Jag kollade igen med firefox och nu funkar snön fint på http://www.bikersite.se/, men fortfarande inte på http://northside.nu/.

Jag tänkte se om det blev någon skillnad på hur det ser ut när http://www.bikersite.se/ laddas i de olika webbläsarna (firefox, opera och ie) men jag hann inte se någon ...
av Lotta
2005-12-15 18:29
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Fundering kring snö flingor på sin sida
Svar: 31
Visningar: 28917

I firefox syns bara en snöflinga som är alldeles stilla i vänstra hörnet.
av Lotta
2005-12-15 15:18
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Fundering kring snö flingor på sin sida
Svar: 31
Visningar: 28917

Det funkar i opera 8.5, men inte i firefox 1.5
av Lotta
2005-12-12 22:34
Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
Tråd: iFrame-test
Svar: 4
Visningar: 6180

Holger skrev:Jag KAN läsa det andra fältet (skickar dock inte email)
Samma här, fast jag använder Firefox 1.5
av Lotta
2005-12-11 19:57
Kategori: Allmän diskussion
Tråd: OpenOffice 2.0
Svar: 3
Visningar: 4483

Jag har bara goda erfarenheter hittills, använder knappast alls MS office längre fastän jag har den i version 2003. Det kostar ju heller inget att ladda ner och prova!