Försöker förgäves få in mitt forum i en frame som är 700px stor i bredd.
Det jag vill åstakomma är att slippa behöva scrolla i sidled.
Nån som vet hur man löser problemet?
Sökningen fann 1 träff
- 2004-08-23 23:58
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Forum i frame
- Svar: 0
- Visningar: 2012
