Sökningen fann 1 träff

av klinkaren
2004-08-23 23:58
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Forum i frame
Svar: 0
Visningar: 2012

Forum i frame

Försöker förgäves få in mitt forum i en frame som är 700px stor i bredd.
Det jag vill åstakomma är att slippa behöva scrolla i sidled.

Nån som vet hur man löser problemet?