Sökningen fann 14 träffar

av Joint
2013-04-24 22:37
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Trådbugg i egenskap av admin
Svar: 1
Visningar: 2926

Trådbugg i egenskap av admin

Hej! Problemdags.

Det här är märkligt. Jag skrev i en tråd jag skapade, bäddade in bilder med hjälp av [img] och så. Sen när jag ska gå in där igen, så funkar det inte, när jag är inloggad med admin-kontot. Loggar jag däremot ur kan jag komma åt tråden och se innehållet utan några som helst problem ...
av Joint
2008-01-12 14:58
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Inkludera YouTube-filmer direkt i inläggen
Svar: 27
Visningar: 16455

Inkludera YouTube-filmer direkt i inläggen

Hur går man tillväga för att fixa detta (se rubrik)? Orkar inte googla runt halva dagen. Trodde faktiskt att det skulle ingå i det nya phpbb-forumet men ack.. :)
av Joint
2007-11-23 16:09
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Problem i viewtopic.php
Svar: 5
Visningar: 3697

Jag laddade ner filen på nytt från phpbb.com och då löste det sig, skööönt. :)
Tack.
av Joint
2007-11-22 00:57
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Problem i viewtopic.php
Svar: 5
Visningar: 3697

Nej... har bara installerat en template och den är i rätt version... Humm...
av Joint
2007-11-21 02:03
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Problem i viewtopic.php
Svar: 5
Visningar: 3697

Problem i viewtopic.php

Får följande error när jag ska läsa en tråd;
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/www/ultrasblasvart.awardspace.com/forum/viewtopic.php on line 1409

Någon som vet hur jag fixar det? viewtopic.php har jag inte ändrat i någonting... :?
av Joint
2007-11-20 00:44
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

*skriver här så slipper jag starta ny tråd*
Jag har ett litet problem kvar. Det går att skapa trådar och så, men när man ska läsa trådar kommer bara följande felmeddelande upp:
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/www/ultrasblasvart.awardspace.com/forum/viewtopic.php on line 1409 ...
av Joint
2007-11-16 01:24
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: skapa/svara knapp
Svar: 3
Visningar: 2704

Jag tror jag har svaret, pröva byt namnet på mappen "en" till "sv" (styles\stilen\en). Kanske funkar. ;-)
av Joint
2007-11-16 01:21
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

Tumba25, jo... knapparna är på engelska, men eftersom jag har forumet på svenska så bytte jag namn på de till "sv" och då började de kommunicera bättre med sidan. Fråga mig inte varför. ;-)
av Joint
2007-11-15 18:41
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

Jo, men allt är löst nu! *puh* - tack ändå.
Jag löste det genom att byta namn från "en" till "sv" i imageset-mappen. Gött, nu är allt löst, tror jag :) - så tråden kan låsas om så vills.
Tack för hjälpen iaf!
av Joint
2007-11-15 10:39
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

Har nu bytt ut temat mot ett nyare, (http://www.asda) men nu ser jag inte "New Topic" knapparna... Varför? :x
av Joint
2007-11-13 18:13
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

Tack för svaren. Ni har rätt. Den är ej RC7-kompatibel.
Den är RC4+ står det. Kan jag få den RC7, utan att slita arslet av mig? :D
av Joint
2007-11-13 17:58
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

Tack för välkomnandet. :)
Här är adressen: http://qasdafgasaq
Fungerar inte att gå vidare med registreringen, därför frågar jag hur jag skall åtgärda detta. ;)

Ja, jag har installerat en layout, men inte ändrat något i övrigt.
av Joint
2007-11-13 17:20
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Registrering för användarna
Svar: 18
Visningar: 10755

Registrering för användarna

Hej! Jag har skaffat ett phpBB3 forum och måste säga att det är super, har dock stött på ett omedvetet problem nu när folk skulle regga.
Det är så att man inte länkas vidare när man klickar på "Jag godkänner avtalet" vid registreringen.

Jag misstänker att jag saknar någon fil eller att något, för ...