Hej
Någon som har översatt den senaste versionen (2.3.9) eller vet om det finns en svensk översättning någonstans?
Sökningen fann 14 träffar
- 2003-10-30 12:06
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Attachment-mod på svenska?
- Svar: 15
- Visningar: 29341
- 2003-08-25 12:39
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Får inte Attachment Mod att fungera...
- Svar: 3
- Visningar: 8824
- 2003-08-22 21:22
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Mer info i E-postmeddelande?
- Svar: 1
- Visningar: 8211
Mer info i E-postmeddelande?
Tjena
Minns jag fel, eller har jag sett nån mod som tar med mer information än standardmeddelandet?
Hursomhelst skulle jag vara intresserad av att få en del av ett nytt inlägg per E-post. Har det skett ett nytt inlägg borde det framgå vem som postat det och vad det innehåller.
Nån som sett en ...
Minns jag fel, eller har jag sett nån mod som tar med mer information än standardmeddelandet?
Hursomhelst skulle jag vara intresserad av att få en del av ett nytt inlägg per E-post. Har det skett ett nytt inlägg borde det framgå vem som postat det och vad det innehåller.
Nån som sett en ...
- 2003-08-20 22:01
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: (Löst) Automatisk inloggning fungerar inte
- Svar: 8
- Visningar: 17511
- 2003-08-20 09:57
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: (Löst) Automatisk inloggning fungerar inte
- Svar: 8
- Visningar: 17511
(Löst) Automatisk inloggning fungerar inte
Jag hade lite problem med att användare som bockade i rutan Logga in mig automatiskt inte blev automatiskt inloggade.
Jag hittade en lösning på problemet på det engelska forumet, men jag tänkte posta den på det svenska också.
Cookiedomän: .domän.ext (alltså en punkt innan domänen)
Cookienamn ...
Jag hittade en lösning på problemet på det engelska forumet, men jag tänkte posta den på det svenska också.
Cookiedomän: .domän.ext (alltså en punkt innan domänen)
Cookienamn ...
- 2003-08-20 08:21
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Jag har uppdaterat svensk översättningen [länk finns nu!]
- Svar: 46
- Visningar: 118180
- 2003-08-19 22:22
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Jag har uppdaterat svensk översättningen [länk finns nu!]
- Svar: 46
- Visningar: 118180
- 2003-08-19 18:20
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Får inte Attachment Mod att fungera...
- Svar: 3
- Visningar: 8824
Får inte Attachment Mod att fungera...
Detta kör jag:
-> W2K IIS5
-> Attachment Mod ver 2.3.8
-> PHPbb ver 2.0.6
PHP.INI:
-> upload_max_filesize: 999M
-> max_execution_time = 3600
-> memory_limit = 50M
-> post_max_size = 999M
-> file_uploads = On
-> upload_max_filesize = 999M
Problemet:
När jag loggar in som admin och går till ...
-> W2K IIS5
-> Attachment Mod ver 2.3.8
-> PHPbb ver 2.0.6
PHP.INI:
-> upload_max_filesize: 999M
-> max_execution_time = 3600
-> memory_limit = 50M
-> post_max_size = 999M
-> file_uploads = On
-> upload_max_filesize = 999M
Problemet:
När jag loggar in som admin och går till ...
- 2003-08-19 17:17
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
- Svar: 6
- Visningar: 15335
- 2003-08-19 17:16
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Jag har uppdaterat svensk översättningen [länk finns nu!]
- Svar: 46
- Visningar: 118180
- 2003-08-19 15:05
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Lokal tid stämmer inte.
- Svar: 12
- Visningar: 45473
- 2003-08-19 14:58
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Lokal tid stämmer inte.
- Svar: 12
- Visningar: 45473
- 2003-08-19 14:56
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
- Svar: 6
- Visningar: 15335
Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
Jag har inte lyckats hitta någon översättning till ChatBox. Är det någon som vet om det finns en?
- 2003-08-19 14:41
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Jag har uppdaterat svensk översättningen [länk finns nu!]
- Svar: 46
- Visningar: 118180
