Mer info i E-postmeddelande?

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Marcus®
Medlem
Medlem
Inlägg: 14
Blev medlem: 2003-08-19 14:29
Svar: 0

Mer info i E-postmeddelande?

Inlägg av Marcus® »

Tjena

Minns jag fel, eller har jag sett nån mod som tar med mer information än standardmeddelandet?
Hursomhelst skulle jag vara intresserad av att få en del av ett nytt inlägg per E-post. Har det skett ett nytt inlägg borde det framgå vem som postat det och vad det innehåller.

Nån som sett en sådan mod?
Hellre dö än tveka...
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2937
Blev medlem: 2003-06-03 14:53
Svar: 0

Inlägg av Kail »

Sök på http://www.phpbbhacks.com

Personligen tycker jag det är onödigt och rätt så korkat med, vilken mening är det då med att kunna redigera eller radera ens inlägg ifall man stavar fel eller ångrar sig?
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster