Tjena
Minns jag fel, eller har jag sett nån mod som tar med mer information än standardmeddelandet?
Hursomhelst skulle jag vara intresserad av att få en del av ett nytt inlägg per E-post. Har det skett ett nytt inlägg borde det framgå vem som postat det och vad det innehåller.
Nån som sett en sådan mod?
Mer info i E-postmeddelande?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Mer info i E-postmeddelande?
Hellre dö än tveka...
Sök på http://www.phpbbhacks.com
Personligen tycker jag det är onödigt och rätt så korkat med, vilken mening är det då med att kunna redigera eller radera ens inlägg ifall man stavar fel eller ångrar sig?
Personligen tycker jag det är onödigt och rätt så korkat med, vilken mening är det då med att kunna redigera eller radera ens inlägg ifall man stavar fel eller ångrar sig?
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster


