Hej jag har spanat runt lite efter mods, jag har hittat iaf en men den funkar bara på 3.11 så den är inte uppdaterad till 3.12.
Någon som vet nån annan mod för 3.12 som gör samma sak? Jag har precis gått från SMF över till phpbb och samtliga 1000 användare måste byta lösenord och alla minns inte sitt username ... ...
https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2152502
Vänligen Patrik
Ändra återställning av lösenord till endast mail?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Re: Ändra återställning av lösenord till endast mail?
Ingen som har koll, eller som kan kasta ett getöga på modden jag länkade? 
Hej lidfors!
Det går bra att använda den MODen till 3.0.12
Det är en modifiering som inte sker automatiskt när du använder AutoMOD dock language/en/acp/board.php
Installerar du den manuellt så är det inga problem, du kommer att hitta den strängen. (Men du skall ju givetvis ändra i de svenska filerna)
- Sinom
Det går bra att använda den MODen till 3.0.12
Det är en modifiering som inte sker automatiskt när du använder AutoMOD dock language/en/acp/board.php
Installerar du den manuellt så är det inga problem, du kommer att hitta den strängen. (Men du skall ju givetvis ändra i de svenska filerna)
- Sinom
Tack, lysande då ska jag fixa till moden, det gör inget om jag forcerar den mao?
Så länge du åtgärdar det problemet som visas så är det inga problem.
- Sinom
- Sinom