Tjena,
Bytte server precis och har fått lite problem med mass mail.
Mail fungerar eftersom nya medlemmar kan registrera sig. När jag kör mass mail verkar dock väldigt få mail går fram. I mitt analysverktyg får jag inga utslag alls. Har 5000 medlemmar så det är ju några mail som skall fram, och det syns normalt ögonblickligen i loggarna.
Undrar om någon skulle kunna titta på mijna inställningar, kan ju vara något uppenbart fel. Jag har en diskusion med supporten där jag ligger med, Oderland.se men ännu inget som löser problemet.
Problem med mass mail efter serverbyte
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Re: Problem med mass mail efter serverbyte
Bromsade till 10 per paket och låg prioritet men ingen skillnad.
Fungerade som sagt var hos förra leverantören (hur bra vet jag inte men perfekt tror jag) men inte alls hos Oderland.
Är i kontakt med deras support men det tycker jag skall minska storlek på paket ytterligare.... Får väl prova med 1 nästa vecka om jag inte kan få några bra tips här...
Fungerade som sagt var hos förra leverantören (hur bra vet jag inte men perfekt tror jag) men inte alls hos Oderland.
Är i kontakt med deras support men det tycker jag skall minska storlek på paket ytterligare.... Får väl prova med 1 nästa vecka om jag inte kan få några bra tips här...
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster



