Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag hoppas att någon kan ledsagar mig till rätt fil som då avser phpBB3.
Jag skulle vilja tar bort följande text. Men minns icke vilken av dessa PHP-fil som detta finns i. Kan någon peka ut katalog -> PHP-fil som detta kan tänkas ligga i?
Jag har försökt söka fram text via FTP-klienten, men upperbarligen så söker jag illa.
Vill bara påpeka att om du raderar den texten så har du ingen hjälp att hämta på detta forum.
Är inte 100 men tror den ligger i overal_footer
Kolla följande sökväg:
ForumMix skrev:minns icke vilken av dessa PHP-fil som detta finns i
Det är ingen .php-fil, utan som Morgan säger så ligger den i overall_footer.html.
Vad skall ForumMix handla om? (Det kanske inte skadar ditt forum då du hänvisar till vad forumet är skapat med)
Som nämnt, finns det ingen information till vad forumet är skapat med, eller vem som översatt allting till svenska så väljer oftast de ideella supportgivarna att inte svara.
Jag delade upp dina nya frågor, vi tycker att det är klarare för oss själva om vi får en fråga i en tråd, av erfarenhet har vi lärt oss att det kan bli nog så råddigt i trådarna ändå. Speciellt de trådar där vi är många funktionärer och rör om i soppan.
Sinom skrev:Som nämnt, finns det ingen information till vad forumet är skapat med, eller vem som översatt allting till svenska så väljer oftast de ideella supportgivarna att inte svara.