Huvudkategori borta

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
HormonellObalans
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Huvudkategori borta

Inlägg av HormonellObalans »

Hej på Er!

Jag gjorde någonting och sen ser jag bara en av mina kategorier i forumet + att huvudkategorin verkar vara borta eller ser ut som en vanlig kategori. När jag går in i administrationspanelen under Kategorier så ser jag alla tre. Det bästa vore om ni kan återställa mitt forum som det såg ut innan jag började ändra. Har inga medlemmar ännu utan håller på att strukturara upp.

MVH Åsa
HormonellObalans
Ny medlem
Ny medlem

Re: Huvudkategori borta

Nu har jag fixat så att jag ser mina Kategorier men Huvudkategorin syns inte. Var fixar jag detta?
Åsa
HormonellObalans
Ny medlem
Ny medlem

Nu löste jag det själv. Jag var ju tvungen att han en underkategori till den för att Huvudkategorin skulle synas!
MVH Åsa
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Marcus »

Tack Åsa,

för att du delgav hur du löste det. Andra med samma problem kan på så sätt hitta en lösning bara genom att söka.

Med vänliga hälsningar
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Skriv svar