Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag undrar om det är acceptabelt att lägga till Google Ads och Google-Annonser på ens egna forum? Eller är det så att databasen/ni inte accepterar sådant? Tacksam för snabbt svar.
Med den nya informationen, som kom upp i en annan tråd, så avråder jag dig från att lägga in reklam, utan att ha läst igenom avtalet du ingått med din tjänsteleverantör.
Kjell, vad har den tråden med Peetras inlägg ovan att göra? Fattar inte.
Peetra skrev:Med den nya informationen, som kom upp i en annan tråd, så avråder jag dig från att lägga in reklam, utan att ha läst igenom avtalet du ingått med din tjänsteleverantör.
Eftersom TS inte ägde sitt forum själv, utan använder en (gratis?)tjänst och jag då jag skrev inte ännu visste om han fick ha reklam på deras sajt, så skrev jag in min notis. I det här fallet är det alltså okej för tjänsteleverantören, enligt nyare info i den tråden.