Söker man efter min site: brannboll.nu på google så står det:
General Error - 11.34 - [ Översätt den här sidan ]SQL ERROR [ mysql4 ] [0] An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. ...
www.brannboll.nu/ - Cachad - Liknande sidor -
Detta har sett samma ut i alla tider och var inget tillfälligt just då den cachades.
Det går ju bra att logga in på sajten.
Får säga att ibland krashar sajten lite skumt, vet inte om det har något samband.
Help me!
Google-sökning blir error
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Re: Google-sökning blir error
Google har varit inne på ditt forum när du har haft problem med databasen och då tagit den texten.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Nej, det blir ju så ALLTID som jag skrev.
5 juni var det där som google kollade senast, men jag har haft samma problem i 2 år.
5 juni var det där som google kollade senast, men jag har haft samma problem i 2 år.
Prova med att uppgradera forumet, du kör en RC version, dvs en version för test och enligt översättningen så är det RC4 och vi har ingen support på testversioner.
Och hur ser du när google var inne och plockade just det felmeddelandet, eller läste in en ny index? jag kan bara se att dom var inne den 10:e juni http://209.85.129.132/search?q=cache:Sy ... =firefox-a men det är ointressant så länge du kör en test version.
Och hur ser du när google var inne och plockade just det felmeddelandet, eller läste in en ny index? jag kan bara se att dom var inne den 10:e juni http://209.85.129.132/search?q=cache:Sy ... =firefox-a men det är ointressant så länge du kör en test version.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan