Anpassning av stil

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
ozze
Medlem
Medlem
Svar: 0

Anpassning av stil

Inlägg av ozze »

Hej!

Jag håller på med ett forum åt Linköpings mästerskapena i fotboll. Jag skulle vilja ha lite hjälp med att kunna konfigurera den. Gärna via MSN!
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Re: Anpassning av stil

Inlägg av tumba25 »

Du borde berätta lite mer. Är du ute efter gratishjälp eller är det pengar inblandade?
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
ozze
Medlem
Medlem

Inlägg av ozze »

Inga pengar finns inblanbdade, bara lite support och lite hjälp som jag söker...
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av tumba25 »

Har du testat att fråga i designkategorin här på forumet?

Det går säkert snabbare att få hjälp den vägen.
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Skriv svar