Nya inlägg syns inte i en kategori

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Knorrigt
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Nya inlägg syns inte i en kategori

Inlägg av Knorrigt »

Jag har ett problem. Jag har en huvudkategori med tre underkategorier i. Dessa är alla dolda för registrerade medlemmar och endast öppna för de som jag godkänner. Men en av underkategorierna beter sig underligt nu och tittar man på framsidan så står det att det senaste inlägget skrevs den 4 november. Går jag däremot in i kategorin så ser jag att det finns ett antal nya trådar efter det, men med tanke på antal visningar så verkar det bara vara jag och mina två moderatorer som ser dessa trådar. Testade en användares behörigheter och klickar jag då in i kategorin så ser man bara trådarna fram till den 4 november. Fick ett par pm idag om att det står att det ska finnas nya inlägg på framsidan, men att det sedan inte syns i kategorin. Varför syns inte inläggen? Hoppas ni förstår hur jag menar. :oops:
Skriv svar