Måste godkänna vissas inlägg i en specill avdelning?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Måste godkänna vissas inlägg i en specill avdelning?
Det är bara i denna avdelning som vi behöver godkänna alla inläggen, och bara från denna använadre också, jag har letat men hittar ingen som ser annorlunda ut mot andra användare som är med i gruppen.
Tips på åtgärd mottages tacksamt.
Re: Måste godkänna vissas inlägg i en specill avdelning?
Sorry, kunde inte låta bli!
Någon av experterna här kanske kan hjälpa till? Jag själv har helt gått bet på phpBB3's behörighetssystem.
Ingen support via PM!
(Bry dig inte om Holger, han funderar fortfarande hur man gör upp eld
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Får nog hålla med holger här, phpbb3 är ju helt vilse i pannkakan i jämförelse med hur enkelt allt va i phpbb2, men man lär så länge man lever.
Det är ju näst intill Holgers förtjänst att vårat forum finns till, en guldklimp den där Holger.
Jo Holger är en klippa men inte i det här ämnet, ska försöka omvända honom så han ser alla andra fördelar som finns i trean
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
I den gruppen finns det 36 användare och i denna (samma grupp) har 1 användare problem, alltså är det 35 av 36 som inte har problemet.
eller är det jag som är trög