Hur plockar man bort födelsedagar ?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Hur plockar man bort födelsedagar ?
Är ganska ny på detta, och undrar hur man plockar bort så man inte har det med de står vem som har födelsedag idag...
Tacksam för hjälp
mvh
Re: Hur plockar man bort födelsedagar ?
Är jag snabb nog
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Anledning: Tog bort citat igen.........
nix fortfarande kvar, men man måste väl in i någon fil och plocka bort något shit...Kjell skrev:Om du ändrar det jag beskrev så ska det fungera om temat är rätt.
hjälper mig inte när jag Inte ska använda prosilver..Kjell skrev:Prova om du har samma i prosilver... efter du har satt tillåt födelsedagar till nej.
Om du har tömt forum-cachen och satt det på nej där Kjell beskrev, men fortfarande ser födelsedagarna bör du felrapportera till den som gjort stilmallen du tänker använda.

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Tack... tråkigt men då funkar tydligen inte de på den stilmallentumba25 skrev:Inställningen är där Kjell beskrev. Om det inte fungerar beror det på fel i din stilmall.
Om du har tömt forum-cachen och satt det på nej där Kjell beskrev, men fortfarande ser födelsedagarna bör du felrapportera till den som gjort stilmallen du tänker använda.
Vilken fil ska de ligga i ?