Logga in automatiskt?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Logga in automatiskt?
Tjo! Jo det är såhär.. När jag kryssar i logga in automatiskt när jag ska in på mitt forum så måste jag ändå skriva in lösenord osv när jag besöker sidan nästa gång.
Visas forumet i en frame under ett annat domännamn?
Om jag t.ex. har forumet här: http://www.server1.com/phpbb (php och mysql) och integrerar det i http://www.server5.com/index.php (endast php) så kan det bli krångligt med just inloggningen.
/H
Om jag t.ex. har forumet här: http://www.server1.com/phpbb (php och mysql) och integrerar det i http://www.server5.com/index.php (endast php) så kan det bli krångligt med just inloggningen.
/H
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster



