Logga in automatiskt?

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Pachan
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 5
Blev medlem: 2004-07-08 21:46
Svar: 0

Logga in automatiskt?

Inlägg av Pachan »

Tjo! Jo det är såhär.. När jag kryssar i logga in automatiskt när jag ska in på mitt forum så måste jag ändå skriva in lösenord osv när jag besöker sidan nästa gång.
Gud
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 207
Blev medlem: 2003-06-03 15:37
Svar: 0
Kontakt:

Inlägg av Gud »

Tillåter din browser cookies? I så fall, har du rätt cookieinställningar på ditt forum?
Pachan
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 5
Blev medlem: 2004-07-08 21:46
Svar: 0

Inlägg av Pachan »

Gud skrev:Tillåter din browser cookies? I så fall, har du rätt cookieinställningar på ditt forum?
Jepp.. min browser tillåter cookies...

Cookie domän: .europeforum.1go.dk
Cookie namn: phpbb2mysql
Cookie sökväg: .1go.dk
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Visas forumet i en frame under ett annat domännamn?

Om jag t.ex. har forumet här: http://www.server1.com/phpbb (php och mysql) och integrerar det i http://www.server5.com/index.php (endast php) så kan det bli krångligt med just inloggningen.

/H
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster