Var lägger jag in nya teman?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Var lägger jag in nya teman?
Helt enkelt om jag laddar hem ett nytt design tema, i vilken mapp ska jag lägga den i?
Re: Var lägger jag in nya teman?
/public_html/forum/stylesIngo skrev:Helt enkelt om jag laddar hem ett nytt design tema, i vilken mapp ska jag lägga den i?
eller så /public_html/styles
Re: Var lägger jag in nya teman?
Hmmm... Notera att inte är alla system som har mappen "public_html". En bättre beskrivning av vart det ska ligga är:Naturen skrev:/public_html/forum/stylesIngo skrev:Helt enkelt om jag laddar hem ett nytt design tema, i vilken mapp ska jag lägga den i?
eller så /public_html/styles
<forumrot>/styles/
Vart sedan <forumrot> beror på system och egna preferenser.
/marcus
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst



