Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Är du admin eller har du en "normal" användare för postning? Alltså, har du 2 konton på ditt forum... ett för administration och ett för normal användning.
Om ja, så måste du ställt in något fel antingen i forumens inställningar eller rättighetsinställningar för din normalanvändare.
Om nej, så får jag grotta lite till i saken...
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.
ja jag har både admin och ett vanligt konto.
Men jag kan inte se någon knapp eller något som gör så att man kan skriva/skapa.
Vad kan jag ha ställt in fel då?
Du där kom du nog på något vet inte säkert jag ska kolla men jag har installerat det svenska språkpaketet för RC1, är det inga bilder med där? Om nej, vart kan jag då få tag på de svenska knapparna/bilderna. Jag vet att i admin panelen står det på svenska.