Sida 1 av 1

Felmeddelande

Postat: 2007-01-22 21:51
av Polargirl
Argh! Får bara fram felmeddelandet Please_remove_install_contrib när jag försöker komma åt mitt forum på www.carolaonline.com/forum/.

Har min webbsida hos Aleborg och försökte uppdatera till den senaste versionen av phpBB via deras "installatron". Gick tydligen inget vidare... :wink:

Har tagit bort både install-katalogen och contrib-katalogen, men får fortfarande fram samma meddelande...

Postat: 2007-01-22 22:42
av PazZze
nope, det har du inte gjort... du har bara fått bort contrib... install mappen är fortfarande kvar:
http://www.carolaonline.com/forum/install/ (ger inget felmeddelande, den finns allstså)
http://www.carolaonline.com/forum/contrib/ (ger felmeddelande, den finns inte)