Sabbat databasen totalt, HJÄLP!
Postat: 2006-11-15 02:01
Tjenare!
Nu har jag satt mig i skiten riktigt ordentligt, jag råkade ta bort en användare för en liten stund sedan...inga problem tänkte jag eftersom jag precis gjort en backup av databasen. Så jag gick in i phpmyadmin och skrev över ENDAST användarbasen, men då kraschade alltihop. Nu är varenda användare borta över 400st!!!....Jag kommer inte inte i administrationspanelen eftersom mitt adminkonto är väck. Vad ska jag göra? Jag har en alldeles färsk backup! ...men jag vet inte hur jag ska få upp den så allt funkar som det ska? Verkar inte gå så bra i phpmyadmin programmet. HJÄLP!!!
Nu har jag satt mig i skiten riktigt ordentligt, jag råkade ta bort en användare för en liten stund sedan...inga problem tänkte jag eftersom jag precis gjort en backup av databasen. Så jag gick in i phpmyadmin och skrev över ENDAST användarbasen, men då kraschade alltihop. Nu är varenda användare borta över 400st!!!....Jag kommer inte inte i administrationspanelen eftersom mitt adminkonto är väck. Vad ska jag göra? Jag har en alldeles färsk backup! ...men jag vet inte hur jag ska få upp den så allt funkar som det ska? Verkar inte gå så bra i phpmyadmin programmet. HJÄLP!!!